lunes, 21 de abril de 2014

Com les orenetes




Tot el que la seva ment esquizoide li havia fet patir aquell dia no era res comparat amb l’angoixa que sentia en aquell moment, tancat dins el cotxe sense gosar sortir-ne per por d’espantar-los. El  semàfor en verd i els clàxons ensordidors no feien sinó augmentar el neguit que l’ofegava.
La cua de cotxes s’anava formant al seu darrere mentre ell continuava comptant versos. Dos hendecasíl·labs van arribar volant i es van aturar davant del cotxe; de seguida van arribar dos més i van començar a cantar en rima assonant. La migració dels sonets havia començat amb l’abril i com cada primavera només ell, com a anellador expert, podia deixar constància del seu pas per la ciutat cega. 



Cinquena setmana de relats encadenats a la biblioteca. 





Como las golondrinas

Todo lo que su mente esquizoide le había hecho sufrir aquel día no era nada comparado con la angustia que sentía en ese momento, encerrado en su coche sin atreverse a salir por miedo a asustarlos. El semáforo en verde y los cláxons ensordecedores no hacían sinó aumentar la ansiedad que le ahogaba.

La cola de coches se iba formando a su espalda mientras él continuaba contando versos. Dos endecasílabos llegaron volando y se detuvieron delante del coche; enseguida llegaron dos más y empezaron a cantar en rima asonante. La migración de los sonetos había empezado con el mes de abril y como cada primavera sólo él, como anillador experto, podía dejar constancia de su paso por la ciudad ciega.

No hay comentarios:

Publicar un comentario